IT support (Karlovy Vary)

Máš technický background? Víš, k čemu slouží SQL, co jsou logy a kde najdeš IP adresu? Souhlasíš, že důležitý je spokojený zákazník a ty to se zákazníky umíš? Pak hledáme právě tebe! Připoj se k nám do týmu IT supportu a staň se součástí české jedničky v oblasti pokladních systémů a platebních terminálů. Pomáháme našim zákazníkům na českém, slovenském i polském trhu a teď hledáme někoho, kdo nám pomůže udržet krok s rychlým technickým vývojem
Co tě u nás čeká?
  • Budeš druhou linií technické podpory – když si s něčím neporadí L1, jde to za tebou.
  • Čtení logů a hledání příčin problémů – detektivka pro fajnšmekry.
  • Práce s databázemi SQL – psaní dotazů, analýza i úprava dat bude tvůj denní chleba.
  • Komunikace s kolegy z technické podpory, vývojáři, zákazníky i partnery – budeš mostem v toku informací.
  • Testování a distribuce aplikací mezi zákazníky – nový update? Ty jsi ten, kdo to posune dál.
  • Řešení incidentů a optimalizace procesů – všechno má své řešení.
  • Tvorba prezentací změn pro klienty – ukážeš jim, jak všechno funguje a proč je to super.
  • Práce se SW i HW – když je potřeba, chytneš šroubovák a vyřešíš to.
Co od tebe potřebujeme?
  • Máš technické myšlení a IT tě baví.
  • Ideálně už máš zkušenosti s technickou podporou.
  • Základní znalost SQL je must-have.
  • Dokážeš se zorientovat v logách.
  • Víš, co je to IP adresa a jak fungují servery.
  • Samostatnost a komunikační schopnosti.
  • Plusové body získáš za znalost Linuxu, skriptování (Bash/Python) nebo zkušenost s API.
Co ti nabídneme?
  • Nové moderní kanceláře v Karlových Varech.
  • Po zaškolení možnost práce z domova.
  • Skvělý tým lidí, kteří si pomáhají a drží při sobě.
  • Pracovní dobu ve dvou směnách (8–16 h nebo 9–17 h).
  • Benefity: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, Multisportka, zvýhodněný tarif od T-mobile, 3 sick days, příspěvek na DIP, online konzultace Terap.io.
Zní to jako práce pro tebe? Tak neváhej a ozvi se! Těšíme se na tvé CV.

Mám zájem