IT support (Brno/Karlovy Vary)

Zajímáš se o IT a hledáš možnosti, jak v této oblasti růst? Souhlasíš, že důležitý je spokojený zákazník a ty to se zákazníky umíš? Pak hledáme právě tebe!
Připoj se k nám do týmu IT supportu a staň se součástí české jedničky v oblasti pokladních systémů a platebních terminálů. Pomáháme našim zákazníkům na českém, slovenském i polském trhu a teď hledáme někoho, kdo nám pomůže udržet krok s rychlým technickým vývojem.
Co tě u nás čeká?
  • Budeš druhou linií technické podpory – když si s něčím neporadí L1, jde to za tebou.
  • Hledání příčin problémů – detektivka pro fajnšmekry.
  • Komunikace s kolegy z technické podpory, vývojáři, zákazníky i partnery – budeš mostem v toku informací.
  • Testování a distribuce aplikací mezi zákazníky – nový update? Ty jsi ten, kdo to posune dál.
  • Řešení incidentů a optimalizace procesů – všechno má své řešení.
Co od tebe potřebujeme?
  • Máš technické myšlení a IT tě baví.
  • Ideálně už máš zkušenosti s technickou podporou.
  • Výhodou je základní znalost SQL a čtení logů.
  • Víš, co je to IP adresa.
  • Samostatnost a komunikační schopnosti.
Co ti nabídneme?
  • Po zaškolení možnost práce z domova.
  • Skvělý tým lidí, kteří si pomáhají a drží při sobě.
  • Pracovní dobu ve dvou směnách (8–16 h nebo 9–17 h).
  • Benefity: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, Multisportka, zvýhodněný tarif od T-mobile, 3 sick days, příspěvek na DIP, online konzultace Terap.io.

Zní to jako práce pro tebe? Tak neváhej a ozvi se! Těšíme se na tvé CV.

Mám zájem