Senior backoffice asistent/ka (Praha)

Hledáš pestrou práci, kde budeš mít pod palcem vše, co se děje za oponou Dotykačky? Máš organizační schopnosti, umíš pracovat samostatně i v týmu a zároveň se rád/a obklopuješ fajn lidmi? Pokud navíc zvládáš administrativní záležitosti s přehledem, hledáme právě tebe!

Co tě u nás čeká?

Tvým úkolem bude zajišťovat, aby všechno šlapalo jako hodinky.

Facility management

  • Staráš se o naši kancelář v Praze – od vybavení a bezpečnosti přes úklidové služby až po smlouvy.
  • Jsi oporou kolegyň v Brně, Plzni a Karlových Varech.
  • Udržuješ náš vozový park (5–7 aut v operativním leasingu) v kondici.

Právní agenda

  • Eviduješ, připravuješ a zodpovídáš za firemní dokumenty, zajišťuješ jejich podepsání a distribuci.
  • Spolupracuješ s právní kanceláří, investory, pojišťovnou a dalšími subjekty.

Multitasking

  • Dohlížíš na nákupy a vystavuješ faktury.
  • Administrativně podporuješ vedení.
  • Vypomáháš při organizaci firemních akcí a služebek.
  • A sem tam tě potká nějaký „ad hoc“ úkol.
Co by ti nemělo chybět?
  • Prokazatelná praxe na pozici BackOffice.
  • SŠ nebo VŠ vzdělání.
  • Velmi dobrá znalost MS Office – Word a Excel budou tvůj denní chleba, ale využíváme i Google dokumenty.
  • Angličtina, ve které zvládneš psát i komunikovat.
  • Řidičák a odvaha sednout za volant.
  • Motivace jít do toho s námi.
Co ti nabízíme?
  • Volné ruce na realizaci vlastních nápadů.
  • Neformální a přátelské prostředí s otevřenou komunikací.
  • Velkou míru svobody ruku v ruce se zodpovědností.
  • Pokud to klapne, můžeš do budoucna vést asistentský tým.
  • Férové platové ohodnocení s bonusy.
  • Flexibilní pracovní dobu + týden dovolené navíc + 3 sick days.
  • MultiSportku, stravenkový paušál a další.

Mám zájem