Staň se průvodcem našim novým klientům a pomoz jim hladce projít
všemi potřebnými kroky až k úspěšnému zprovoznění terminálu. Čeká na
tebe menší tým kolegů v krásných kancelářích v obchodním centru REDY.
Klienti už jsou ready a co ty?
Co u nás budeš dělat?
- Uzavírat smlouvy s klienty, které přivedl náš obchodní tým.
- Zpracovávat potřebné dokumenty tak, aby celý proces proběhl hladce jako bezhotovostní platba.
- Srozumitelně představovat podmínky spolupráce a zajišťovat spokojenost klientů.
- Připravit klienta na úspěšný start a navázat pohodovou spolupráci se zákazníky.
Jak si tě představujeme?
- Baví tě kombinace administrativy a komunikace s lidmi.
- Jsi precizní a nic ti neunikne – smlouvy a detaily máš pevně v rukou.
- Vstřícný přístup k zákazníkům je pro tebe samozřejmostí.
- Pokud máš zkušenosti s platebními terminály, je to výhoda, ale rádi tě vše naučíme.
Co tě u nás čeká?
- Přátelská atmosféra a podpora týmu, který ti kryje záda.
- Férové finanční ohodnocení s bonusy.
- Týden dovolené navíc a 3 sick days.
- Bohatá nabídka benefitů – stravenkový paušál, MultiSport karta, příspěvek na DIP i online platforma pro psychickou pohodu.
Přijmeš tuto výzvu?
Pošli nám svůj životopis a přidej pár vět o tom, proč jsi ideální kandidát/ka. Už se těšíme, až ti ukážeme, jak to u nás chodí!