Iniciativa Bezpečná restaurace

Dotykačka je hrdým partnerem projektu Bezpečná restaurace. Iniciativa sdružuje podniky, které se dobrovolně zavázaly k dodržování Kodexu bezpečné restaurace a jsou odhodlané plnit přísná, jasně viditelná hygienická opatření a zajistit v maximální možné míře bezpečí svých hostů i vlastního personálu.

Předchází tím také opětovnému uzavření celého gastro segmentu v případě, že se epidemiologická situace opět zhorší. Zapojit se můžete i vy. Stačí potvrdit, že dodržujete Kodex bezpečné restaurace a vytisknout si informační letáček, který umístíte např. na dveře provozovny nebo přímo na stoly vaší letní zahrádky. Dáte tím najevo svým zákazníkům, že u vás se mohou bez obav najíst bezpečně.
Iniciativa Bezpečná restaurace
Iniciativa Bezpečná restaurace

Co dalšího můžete udělat pro bezpečnost personálu a zákazníků

  • Používejte objednávkový systém – stačí se zaregistrovat na vyzvednisi.cz, které vás okamžitě propojí se zákazníky ve vašem okolí. Vše je zdarma, bez poplatků a provizí a nově nyní můžete svým zákazníkům umožnit také rychlou a bezpečnou online platbu kartou. 
  • Zjednodušte si rezervace – využijte telefonního asistenta, který vám umožní přijmout telefonickou rezervaci odkudkoliv a synchronizovat ji s Rezervačním systémem přímo ve vaší pokladně. Ušetříte si tak čas a papírování a vše budete mít přehledně na jednom místě. 
  • Přijímejte bezkontaktní platby – umožněte svým zákazníkům rychlou a bezpečnou platbu kartou a vydělávejte v průměru až o 18 % více. Platební terminály nyní získáte za výhodných podmínek a můžete si vybrat z široké nabídky. 
  • Sdílejte své denní menu – ve Vzdálené správě si nyní můžete jednoduše vytvořit denní nebo týdenní menu pro svoji restauraci, bar či kavárnu. Ke každému menu lze přidat text umístěný v záhlaví nebo zápatí, např. informace o otevírací době, o alergenech nebo přání dobré chuti. Hotové menu lze exportovat do souboru formátu PDF a vytisknout ve velikosti A4 nebo A5 nebo ho můžete přímo uveřejnit na vaší facebookové stránce. Menu z předchozích týdnů pak lze jednoduše prohlížet v historii.
  • Odměňte věrné zákazníky – připravte zajímavý Věrnostní program, který umožní nabídnout slevy nebo odměny za nákup zákazníkům, kteří se k vám pravidelně vracejí. Dejte jim vědět, že jste opět otevřeli, protože věrní a spokojení zákazníci utrácí o desítky procent více než ti náhodní. Budováním zákaznické databáze také získáte hodnotné kontakty pro pozdější cílenou reklamu.

Diskuze

Odeslat