Iniciativa Bezpečná restaurace

Dotykačka je hrdým partnerem projektu Bezpečná restaurace. Iniciativa sdružuje podniky, které se dobrovolně zavázaly k dodržování Kodexu bezpečné restaurace a jsou odhodlané plnit přísná, jasně viditelná hygienická opatření a zajistit v maximální možné míře bezpečí svých hostů i vlastního personálu.

Předchází tím také opětovnému uzavření celého gastro segmentu v případě, že se epidemiologická situace opět zhorší. Zapojit se můžete i vy. Stačí potvrdit, že dodržujete Kodex bezpečné restaurace a vytisknout si informační letáček, který umístíte např. na dveře provozovny nebo přímo na stoly vaší letní zahrádky. Dáte tím najevo svým zákazníkům, že u vás se mohou bez obav najíst bezpečně.

Co dalšího můžete udělat pro bezpečnost personálu a zákazníků

  • Používejte objednávkový systém – stačí se zaregistrovat na vyzvednisi.cz, které vás okamžitě propojí se zákazníky ve vašem okolí. Vše je zdarma, bez poplatků a provizí a nově nyní můžete svým zákazníkům umožnit také rychlou a bezpečnou online platbu kartou.
  • Zjednodušte si rezervace – využijte telefonního asistenta, který vám umožní přijmout telefonickou rezervaci odkudkoliv a synchronizovat ji s Rezervačním systémem přímo ve vaší pokladně. Ušetříte si tak čas a papírování a vše budete mít přehledně na jednom místě.
  • Přijímejte bezkontaktní platby – umožněte svým zákazníkům rychlou a bezpečnou platbu kartou a vydělávejte v průměru až o 18 % více. Platební terminály nyní získáte za výhodných podmínek a můžete si vybrat z široké nabídky.
  • Sdílejte své denní menu – ve Vzdálené správě si nyní můžete jednoduše vytvořit denní nebo týdenní menu pro svoji restauraci, bar či kavárnu. Ke každému menu lze přidat text umístěný v záhlaví nebo zápatí, např. informace o otevírací době, o alergenech nebo přání dobré chuti. Hotové menu lze exportovat do souboru formátu PDF a vytisknout ve velikosti A4 nebo A5 nebo ho můžete přímo uveřejnit na vaší facebookové stránce. Menu z předchozích týdnů pak lze jednoduše prohlížet v historii.
  • Odměňte věrné zákazníky – připravte zajímavý Věrnostní program, který umožní nabídnout slevy nebo odměny za nákup zákazníkům, kteří se k vám pravidelně vracejí. Dejte jim vědět, že jste opět otevřeli, protože věrní a spokojení zákazníci utrácí o desítky procent více než ti náhodní. Budováním zákaznické databáze také získáte hodnotné kontakty pro pozdější cílenou reklamu.

Komentáře

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Odeslat