„Dotykačka má řadu vychytávek, které nám každý den zjednodušují práci.“

Když máte pod palcem celou restauraci, fakt nemáte čas bojovat se složitou pokladnou a hodiny zaškolovat personál. U Dotykačky toto naštěstí řešit nemusíme. Navzdory všem pokročilým funkcím je pořád jednoduchá a naučí se s ní v krátké době pracovat i brigádníci. 

Propojení s objednávkami přes Vyzvednisi.cz funguje skvěle a navíc je zdarma. Gastro na tom není po covidu zrovna růžově, takže se nám každá ušetřená koruna hodí. Objednávky nám chodí rovnou do pokladny, nikam nic nepřepisujeme, takže se nestává, že se nějaká objednávka někam zatoulá nebo v ní něco chybí. 

Další praktickou vychytávkou je bezkontaktní menu. Zákazníci si na něj rychle zvykli a pro nás je to obrovská úspora času a nervů hlavně během poledních meníček. Jakoukoliv úpravu totiž můžeme udělat rychle a bez vysvětlování. Ať už jde o změnu přílohy nebo smazání jídla, které zrovna došlo. Zákazník má tak aktuální nabídku přímo před očima pokaždé, když si načte QR kód na stole.  

Říká majitel restaurace Pivnice Samota pan Ondřej Janeček.

2 responses to “„Dotykačka má řadu vychytávek, které nám každý den zjednodušují práci.“”

  1. Jan karvanek. Mariánské lázně tepelská 550/18 ušovice 353 01.

    • Dobrý den, Jane,

      děkujeme za zaslané údaje, pokud máte zájem o schůzku s naším obchodním zástupcem nebo telefonickou konzultaci, napište nám prosím ještě vaše kontaktní telefonní číslo, ať se s vámi můžeme spojit. Rádi vám pomůžeme s výběrem pokladního systému pro váš druh podnikání.

      Děkuji a přeji vám pěkný den, Jana z Dotykačky

Komentáře

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Odeslat