Zkrášlete své zákazníky z domova

Mnoho žen a mužů si neví rady s tím, jak se při uzavření kadeřnických a kosmetických služeb starat o tělo a vlasy tak, aby výsledek vypadal jako když opustí váš salon. Ukažte jim tedy, že o ně umíte pečovat i když máte dočasně zavřeno. Oni vám to zase oplatí svou věrností a budoucími návštěvami.

Buďte rádcem ohledně nákupu kosmetiky

Pomůžete tím nejen zákazníkům, ale také podpoříte své oblíbené dodavatele. Jaké produkty pro práci běžně používáte a na co konkrétně jsou vhodné? V čem jsou odlišné od ostatních a kde se pohybuje jejich cena? A především nezapomeňte sdělit, kde mohou zákazníci vše nakoupit. Najděte všechny své produkty a dodavatele přehledně v Dotykačce nebo Vzdálené správě. Hotové doporučení sdílejte se zákazníky přes e-mail, nebo třeba příspěvek na webové stránce.

Propojte se s vaší komunitou zákazníků

Budování přátelských vztahů je v kadeřnických a kosmetických službách opravdu důležité. Po dobu provozování salonu jste si s mnohými zákazníky jistě vytvořili příjemné pouto, které byste neradi ztratili. Domluvte se dle zvolené komunikace na termínu a času online schůzky, která může být soukromá, nebo otevřena většímu počtu účastníků. Při komunikaci s jedním člověkem můžete využít spojení přes Messenger či Whatsapp, k větší schůzce jsou vhodné tyto platformy zdarma:

  • Google Hangouts – Pro využívání této služby musíte mít vy i vaši zákazníci založený Gmail účet, poté je velmi jednoduché vytvořit video schůzku. Platforma je v češtině. 
  • Zoom – Po registraci umožňuje video propojení zdarma až pro 100 osob na časový interval 40 minut, který ale poté můžete zopakovat. Platforma je v angličtině.

Další možností je například živý přenos na vaší Facebookové stránce, kde byste ale sdíleli pouze svou kameru a zákazníci s vámi navážou komunikaci prostřednictvím komentářů.

Sdílejte své praktické rady na dálku

Vyfoťte či natočte postup každodenních jednoduchých účesů, techniku malování nehtů, nebo krátký make-up tutorial. Pokud ukážete například základní postup pánského střihu nebo domácí zastřižení konečků, jistě zazáříte. Předejte své profesionální zkušenosti zákazníkům tak, aby s nimi mohli pracovat do doby, než se o ně budete moct opět starat vy.

Prodávejte své služby i při momentální situaci

Vytvořte poukázky různých hodnot, které si mohou zákazníci zakoupit již teď a tím podpořit váš provoz. Až budete mít opět otevřeno, mohou k vám s poukazem přijít a vybrat si v jeho zaplacené hodnotě konkrétní službu. Poukázku si můžete bezplatně vytvořit například v online programu Canva, kde je k dispozici několik šablon, do kterých pouze vložíte požadovaný text a fotografie. Číslo účtu pro platbu můžete napsat přímo do poukázky, nebo zvlášť zákazníkovi prostřednictvím vaší zvolené komunikace.

Komentáře

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Odeslat