Pokladní systém pro bezobalové obchody

25 000

UŽIVATELŮ

Pro efektivní podnikání a větší přehled

Získejte dokonalý přehled

Ve Vzdálené správě uvidíte přehledy tržeb i prodaného zboží, počty vydaných účtenek, docházku zaměstnanců, nejprodávanější produkty, zisk a mnoho dalších užitečných grafů, které vám zajistí efektivnější podnikání.

Přijímejte všechny typy plateb

Platební terminál za skvělých podmínek, který je plně propojený s pokladnou vám umožní přijímat kromě hotovosti také platební karty, elektronické stravenky nebo platby pomocí chytrých hodinek nebo mobilního telefonu.

Přilákejte další zákazníky

Nabídněte stávajícím zákazníkům zajímavý Věrnostní program nebo dárkové poukazy. Zajistíte si tak jejich opakovanou návštěvu a na základě doporučení k vám mohou přivést i své přátele nebo známé, a tím získáte nové zákazníky.

Návody zdarma a technická podpora 24/7

Na technickou podporu 221 221 331 můžete volat 24 hodin denně včetně víkendů a svátků. Dotykačka má také propracované a detailní návody, praktická videa v ceně licencí a pravidelná školení pro zákazníky zdarma.

Pokladní systém pro bezobalové obchody vám ušetří práci i čas

Pokladní systém pro bezobalové obchody je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého zboží, umí hromadně naskladnit tisíce položek a provádět inventury. Pohlídá tržby, sklady, dodavatele, zákazníky i zaměstnance a díky mnoha praktickým funkcím vás zbaví zbytečné administrativy, ušetří nervy a čas.

Ohlasy zákazníků

Bez obalu Ostrava
Ostrava
„Bezobalové prodejny vnímám jako možnost stát se součástí změny a šíření osvěty. Naštěstí stále více lidí začíná vnímat nadbytek odpadu, rádi bychom, aby si všichni našli svoji cestu k bezobalovému nakupování. Dotykačka je intuitivní a jednoduchý program, který má přehledně vedené skladové hospodářství a spoustu funkcí, o kterých bych ani netušila, že je možné využít. Pomáhá nám každý den.“
Gabriela Holečková
provozní

Často kladené otázky

Dotykačka má nejlepší poměr cena/výkon na trhu a více než 25 tisíc spokojených uživatelů v rámci skupiny Solitea. Velké množství praktických funkcí, propojení s dalšími systémy (e-shop, účetní program, objednávkový nebo kamerový systém) a platební terminály za nejvýhodnějších podmínek dělají z pokladního systému Dotykačka jedničku na trhu.

Samozřejmě! Platební terminál získáte za velmi výhodných podmínek. Našim zákazníkům, kteří začali přijímat bezhotovostní platby, se navíc zvýšil obrat v průměru o 24 – 27%. A při spojení s pokladnou od Dotykačky můžete ušetřit až 4 320 Kč ročně.

Záleží na velikosti provozu i na tom, jaké funkce budete využívat. Prohlédněte si přehledné srovnání funkcí a zvolte si nejvhodnější variantu pro vaše podnikání.

Záruční podmínky u zboží zakoupeného na IČO se neřídí občanským zákoníkem, ale všeobecnými obchodními podmínkami dodavatele (v tomto případě Dotykačka ČR s.r.o.). Neplatí zde tedy spotřebitelská záruka 24 měsíců. Standardní záruční doba na novou dotykovou pokladnu a periferie je 1 rok od data nákupu. Pokud si od nás zakoupíte repasované zařízení, vztahuje se na něj záruka 6 měsíců od data nákupu.