Pokladní systém pro masáže a wellness

25 000

UŽIVATELŮ

Výhody Dotykačky

Sdílejte s kolegy jedno zařízení

Pokud se v rámci jednoho provozu dělíte o náklady na pronájem prostor, společné vybavení či výdaje za energie, nyní můžete společně sdílet i jednu pokladnu. Přepínání mezi jednotlivými uživatelskými účty je rychlé a zabezpečené pinem, takže si vzájemně neuvidíte do vašich tržeb či zákaznických databází.

Přijímejte rezervace rychle a jednoduše

Součástí pokladního systému pro masáže a wellness je Rezervační systém zdarma, který umožní snadné a rychlé přijímání rezervací, jejich editaci nebo zrušení. Vše online a bez zbytečného papírování.

Přilákejte další zákazníky

Nabídněte stávajícím zákazníkům zajímavý Věrnostní program nebo dárkové poukazy. Zajistíte si tak jejich opakovanou návštěvu a na základě doporučení k vám mohou přivést i své přátele nebo známé, a tím získáte nové zákazníky.

Návody zdarma a technická podpora 24/7

Na technickou podporu 221 221 331 můžete volat 24 hodin denně včetně víkendů a svátků. Dotykačka má také propracované a detailní návody, praktická videa v ceně licencí a pravidelná školení pro zákazníky zdarma.

Pokladní systém pro masáže a wellness vám usnadní práci a ušetří čas

Pokladní systém pro masáže a wellness je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého zboží a služby, umí hromadně naskladnit tisíce položek a provádět inventury. Pohlídá tržby, sklady, dodavatele, zákazníky i zaměstnance a díky mnoha praktickým funkcím vás zbaví zbytečné administrativy, ušetří nervy a čas.

Ohlasy zákazníků

Apika art
Mladá Boleslav
„S pokladnou Dotykačka jsme spokojeni a ráda bych touto cestou poděkovala celému týmu Dotykačky za vstřícnost a rychlost při řešení některých problémů, které se vyskytovali hlavně na začátku spuštění.“
Jarmila Moravcová
majitelka
Leisure Club Olšanka
Říčany
„Pro náš provoz sportovně relaxačního centra jsme se před třemi roky rozhodli začít využívat pokladní systém Dotykačka. Protože nejsme běžným obchodním, ani restauračním provozem, používáme licenci SNADNO, která dostatečně splňuje naše požadavky. Z hlediska komfortu ovládání a také jediného místa, na kterém probíhá objednávání a následné platby, jsme se rozhodli pro variantu Dotykačka UNIVERZÁLNÍ. Na systému oceňujeme především možnost Vzdálené správy, která nám umožňuje získávat aktuální přehled nad stavem pokladny a také kontrolu vlastních zaměstnanců. Dále možnost kategorizace zboží, včetně barevného rozlišení jednotlivých položek a dostatečnou velikost jednotlivých položek, zyšující ergonomii ovládání – nedochází tak k nechtěným překlikům.“
Miloslav Helebrant
provozní
Vlasový Wellness Jana Kramářová
Uherské Hradiště, Uherský Brod
„Máme dva kadeřnické salony, na obou provozovnách máme pokladní systém Dotykačka s ročním předplatným licence NAPLNO, díky které máme přehled o tržbách a zákaznících. Pracujeme s dárkovými poukazy, správou položek ve Vzdálené správě, sleduji otevření a uzavření pokladny. Chystáme se nově využívat i rezervační systém a uvažujeme nad zavedením zákaznického programu. Díky platebnímu terminálu akceptujeme platby kartou a službu Masterpass. S Dotykačkou jsme maximálně spokojeni.“
Jana Kramářová
provozní
Salon Hair Company Professional
Písek
„Já jsem s Dotykačkou maximálně spokojená. Jak s rychlostí dodání, tak s instalací, obsluhou i servisem. Nemám co vytknout a určitě ji mohu doporučit.“
Věra Skalová
majitelka

Vybráno pro vás

NAPLNO
Vhodné pro rostoucí podnikání, více provozoven, jeden či více skladů, restaurace se zahrádkou.
Užitečné funkce:
  • Přehled tržeb v pokladně
  • Přehled stavů a správa skladů
  • Happy Hours
  • Provádění inventur
  • Napojení na kamerový systém NetRex
  • Podpora platebních terminálů
Podpora, na kterou se můžete spolehnout
Funguje i při výpadku internetu
Snadná práce s účty a pokladnou
Dotykačka PLATEBNÍ je 5,5″ dotyková pokladna s operačním systémem Android, zabudovanou tiskárnou účtenek a platebním terminálem.

Roční předplatné licence NAPLNO
7080 Kč 
6372 Kč
Dotykačka PLATEBNÍ 5,5"
 
6990 Kč

Celkem
13 362 
Přidat do košíku
Nestačí?
NEOMEZENĚ
Pro rozvinuté podnikání, více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou.
Typicky řešíte
  • Více prodejců na jedné pokladně
  • Mobilní terminál / číšník
  • Docházková evidence zaměstnanců
  • Odtěžování skladu
  • Rezervační systém stolů, pokojů, služeb
  • Export dat pro účetní systémy
Bonus 3 000 Kč za přechod od konkurence
Sleva 30 %  při předplatném licence na 3 roky
25 000 spokojených zákazníků
Nonstop zákaznická podpora i o svátcích

Často kladené otázky

Dotykačka má nejlepší poměr cena/výkon na trhu a více než 25 tisíc spokojených uživatelů v rámci skupiny Solitea. Velké množství praktických funkcí, propojení s dalšími systémy (e-shop, účetní program, objednávkový nebo kamerový systém) a platební terminály za nejvýhodnějších podmínek dělají z pokladního systému Dotykačka jedničku na trhu.

Především v menších provozech jako jsou například kadeřnice, kosmetičky, fitness trenéři, masérská studia, lektoři nebo autoopraváři. U těchto a mnoha dalších oborů je typické, že více podnikatelů užívá společnou provozovnu.

Záruční podmínky u zboží zakoupeného na IČO se neřídí občanským zákoníkem, ale všeobecnými obchodními podmínkami dodavatele (v tomto případě Dotykačka ČR s.r.o.). Neplatí zde tedy spotřebitelská záruka 24 měsíců. Standardní záruční doba na novou dotykovou pokladnu a periferie je 1 rok od data nákupu. Pokud si od nás zakoupíte repasované zařízení, vztahuje se na něj záruka 6 měsíců od data nákupu.

V případě, že vám nefunguje pokladna nebo máte problém s aplikací, využijte nejrychlejší cestu, kterou je online vyřízení reklamace přes stránky technické podpory – záložka Založit reklamaci v horní části stránky. Zde zadejte prostřednictvím reklamačního formuláře váš problém k řešení. Po celou dobu reklamace zboží lze využít zapůjčení náhradního zařízení zdarma.