Pokladní systém pro kadeřnictví a kosmetické služby

pokladní systém pro kadečnictví a kosmetické salony

25 000

UŽIVATELŮ

Šikovný pomocník, který šetří čas a náklady

Sdílejte s kolegy jedno zařízení

Pokud se v rámci jednoho provozu dělíte o náklady na pronájem prostor, společné vybavení či výdaje za energie, nyní můžete společně sdílet i jednu pokladnu. Přepínání mezi jednotlivými uživatelskými účty je rychlé a zabezpečené pinem, takže si vzájemně neuvidíte do vašich tržeb či zákaznických databází.

Přijímejte rezervace rychle a jednoduše

Součástí pokladního systému pro kadeřnictví a kosmetické služby je Rezervační systém zdarma, který umožní snadné a rychlé přijímání rezervací, jejich editaci nebo zrušení. Vše online a bez zbytečného papírování.

Přilákejte další zákazníky

Nabídněte stávajícím zákazníkům zajímavý Věrnostní program nebo dárkové poukazy. Zajistíte si tak jejich opakovanou návštěvu a na základě doporučení k vám mohou přivést i své přátele nebo známé, a tím získáte nové zákazníky.

Návody zdarma a technická podpora 24/7

Na technickou podporu 221 221 331 můžete volat 24 hodin denně včetně víkendů a svátků. Dotykačka má také propracované a detailní návody, praktická videa v ceně licencí a pravidelná školení pro zákazníky zdarma.

Pokladní systém pro kadeřnictví a kosmetické služby šetří náklady

Pokladní systém pro kadeřnictví a kosmetické služby nabízí přehledné grafy ve Vzdálené správě, ze kterých vyčtete, jaký odstín barvy na vlasy či laku na nehty mají vaše zákaznice nejradši a získané údaje vám pomohou lépe nastavit cenovou politiku a zjednoduší další objednávku u vašeho dodavatele. Platební terminál za skvělých podmínek, který je plně propojený s pokladnou vám umožní přijímat kromě hotovosti také platební karty nebo platby pomocí chytrých hodinek či mobilního telefonu.

Ohlasy zákazníků

Pizzerie na Nábřeží
Železný Brod
„Na pokladní systém Dotykačka nemůžu říct špatného slova. Přešel jsem od konkurence, se kterou jsem nebyl spokojený. Využívám licenci NAPLNO, protože moje podmínka při výběru aplikace byla skladová evidence. Mám menší restauraci typu rychlého občerstvení, kde vaříme klasickou českou kuchyni a pizzerii. Využil jsem akční nabídku a rozjel Dotykačku. Prostě když dva dělají totéž, není to totéž. Aneb každý by měl dělat to, čemu rozumí. A za mě to firma Dotykačka dělá skvěle.“
Václav Fichtner
majitel

Vybráno pro vás

NAPLNO
Vhodné pro rostoucí podnikání, více provozoven, jeden či více skladů, restaurace se zahrádkou.
Užitečné funkce:
  • Přehled tržeb v pokladně
  • Přehled stavů a správa skladů
  • Happy Hours
  • Provádění inventur
  • Napojení na kamerový systém NetRex
  • Podpora platebních terminálů
Nonstop technická podpora
Připraveno na EET
30 dní na vyzkoušení
Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby.
+
Platební terminál Dotypay vám otevírá řadu dalších možností, jako například funkci mobilního číšníka. V košíku ho jako produkt nenajdete, ale aktivaci s vámi vyřeší kolegové po telefonu.

Roční předplatné licence NAPLNO
7080 Kč 
6372 Kč
Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6"
 
12990 Kč

Celkem
19 362 
Přidat do košíku
Nestačí?
NEOMEZENĚ
Pro rozvinuté podnikání, více provozoven, propojené pokladny, sklady, restaurace se zahrádkou.
Typicky řešíte
  • Více prodejců na jedné pokladně
  • Mobilní terminál / číšník
  • Docházková evidence zaměstnanců
  • Odtěžování skladu
  • Rezervační systém stolů, pokojů, služeb
  • Export dat pro účetní systémy
Bonus 3 000 Kč za přechod od konkurence
Sleva 30 % při předplatném licence na 3 roky
25 000 spokojených zákazníků
Nonstop zákaznická podpora včetně svátků

Často kladené otázky

Dotykačka má nejlepší poměr cena/výkon na trhu a více než 25 tisíc spokojených uživatelů v rámci skupiny Solitea. Velké množství praktických funkcí, propojení s dalšími systémy (e-shop, účetní program, objednávkový nebo kamerový systém) a platební terminály za nejvýhodnějších podmínek dělají z pokladního systému Dotykačka jedničku na trhu.

Ano. Při pořízení licence NEOMEZENĚ lze používat pokladnu více podnikateli s různými IČO. Každý z uživatelů si v pokladně vytvoří vlastní uživatelský účet se svými informacemi o společnosti a zvolí si nastavení tisku. Při markování se pak jednoduše přihlásí na svůj účet pomocí vlastního PIN kódu, nebo prostřednictvím EM čipu, který přiloží k čtečce čipů. V historii prodejci uvidí vydané účtenky, storna dokladů a faktur, nebo odeslané tržby podle jednotlivých prodejců. Každý uvidí pouze svá data, k ostatním není povolen přístup.