Tradiční skleněné ozdoby – neodmyslitelná symbolika Vánoc

S Dotykačkou víme, na čem jsme. Skvělý support a dovolatelnost ve dne v noci.

V pražském obchodním centru Nový Smíchov provozuje pan Richard Walitza se svojí ženou Evou jednu ze čtyř prodejen vánočních ozdob. Jedná se o sezónní stánek zaměřený na prodej skleněných vánočních dekorací od českého výrobce Ozdoba CZ. Další provozovny můžete najít v obchodním centru Palladium na Praze 1, v Galerii Harfa na Praze 9 nebo v obchodním centru Central v Kladně.

Stánek na Smíchově je v provozu od poloviny listopadu do 23. prosince. Zakoupíte zde nádherné tradiční vánoční ozdoby a dekorace, které jsou vyrobeny ze skla, vyfukované ústy a ručně malované. K prodeji jsou jednotlivé kusy i celé kolekce sladěné do nejrůznějších barev. V prodejně funguje i kreativní dílna, ve které si mohou děti i dospělí vyrobit vlastní vánoční ozdobu. Dílnu navštívila i profesionální malířka a předvedla ruční zdobení ozdob. V předvánočním čase rozhodně nemají o zákazníky nouzi.

Na tří ze čtyř poboček používají pokladní systém Dotykačka, se kterým jsou velmi spokojení. Prozatím využívají formu pronájmu, do budoucna si hardware určitě zakoupí. Zvolili si kompletní sadu, obsahující mimo jiné i pokladní zásuvku a čtečku čárových kódů, která jim velmi usnadňuje práci vzhledem k velkému množství prodejních položek. Tuto sadu ještě rozšířili o platební terminály a na smíchovské pobočce využívají také zákaznický displej a aplikaci Masterpass, která jim umožňuje přijímat mobilní platby. 

Využívají licenci Naplno se skladovým systémem a produkty dělí do dvou hlavních kategorií podle dodavatelů. Pro sezónní provozy, jako je např. tento, nabízí Dotykačka možnost přerušení licence, paušál je tedy účtován jen za ty měsíce, kdy je pokladna v provozu. Oceňují možnost vzdálené správy i jednoduchost celé aplikace, s níž se rychle naučili pracovat i brigádnici, kteří na stáncích prodávají. Velmi si chválí skvělý support a výbornou dovolatelnost na linku technické podpory i o víkendech. Neřešili dosud žádné technické problémy, jen občas je postihne výpadek internetového spojení, které mají zajištěné přes wi-fi. V minulosti se pan Walitza rovněž zúčastnil školení pro zákazníky Dotykačky, které je zdarma a přináší novinky z oblasti aplikace a praktické tipy, jak ji využít naplno.

Tři otázky na konec:

Co se děje po sezóně?

Na některých místech ještě probíhá doprodej se slevou, než jsou stánky zabaleny, celoročně je v provozu pouze e-shop.

Přemýšlíte pro příští rok o prodeji na vánočních trzích?

Nyní spíše přemýšlíme o celoroční kamenné provozovně s jiným sortimentem. Hledáme vhodné prostory a ladíme koncept prodejny.

Navštívila vás letos kontrola z finančního úřadu?

Ano, byli u nás z finančního úřadu a kontrolou jsme prošli zcela v pořádku a bez komplikací.

Komentáře

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Odeslat