Dotykačka opět v pořadu Na nože: malé změny pro velký výsledek

Pomoc špičkového šéfkuchaře Martina Nováka restauracím na pokraji krachu končí dílem se silným příběhem. Poslední část slovenské reality show Na nože se natáčela ve smolenské restauraci Dvůr u sedláka, kde mimo jiné vyměnili i pokladní systém.

„Stávalo se, že nás předešlá pokladna zradila. Obsluha zadala jednu porci a nám se v kuchyni objevila objednávka na dvě. Nedalo se nic dělat, byli jsme v mínusu a museli jsme to vyhodit. Teď to celé funguje mnohem lépe a přehledněji.” hodnotí změnu, která u nich s příchodem kamer, šéfkuchaře a nového pokladního systému přišla, majitelka restaurace Mária Iuricecová.

Dvůr u sedláka láká hosty na tradiční slovenskou kuchyni. „Děláme to poctivě a všechno si vyrábíme sami. Nechci používat polotovary, ať už jde o noky, nebo řízky. Do práce chodíme na sedmou, abychom se připravili. Chceme, aby jídlo na talířích bylo čerstvé.” Obsluha už bohužel tak čerstvě nevypadala. 

Unavený personál dostal novou posilu

Koncept pořadu Na nože je skutečně ostrý. Občas je totiž na hraně sdělit zpětnou vazbu přímo majiteli, který se snaží provozovat restauraci, jak nejlépe umí. Martin poukázal hlavně na špatné vedení skladového hospodářství i vyčerpaný personál.

 „Číšníci měli klasický papír, na který psali objednávky, potom to přepsali do kasy a dali vědět v kuchyni. S Mobilním číšníkem je to mnohem lepší. Aby zvládl pokrýt celý provoz, zesílili jsme Wi-Fi. Stálo to za to a velmi rádi tuto funkci využíváme. Vnímám totiž, jak moc jim to usnadnilo práci,“ přibližuje majitelka.

Na názor jsme se zeptali i přímo obsluhy. V čem vidí největší rozdíl servírka Veronika? „Dřív jsme doslova naběhali desítky kroků nahoru dolů, takto si objednávky jednoduše nahodíme přímo u stolu a v kuchyni hned vědí, co je třeba chystat. Konečně po sobě nemusíme pokřikovat a vše funguje, jak má. Dokonce i hosté si všimli, že si objednávky nepíšeme na papírek, ale do zařízení.” Servis tak působí mnohem profesionálněji.

Dokonalý přehled o dění v podniku i během nepřítomnosti

Na to, abyste jako majitel byli v obraze, nemusíte trávit v podniku hodiny denně. Stačí se podívat do Vzdálené správy, kde máte svůj byznys pod palcem, třeba i z dovolené. „Těší mě, že nový systém obsluze usnadnil práci. Zároveň velmi oceňuji rychlé uzávěrky. Konečně mám o všem přehled. Po každé směně vidím, kolik se čeho prodalo. Určitě bych Dotykačku doporučovala i do jiných provozů,” líčí nadšeně usměvavá majitelka.

Celý systém je velmi jednoduchý a díky intuitivnímu ovládání se s ním naučí rychle pracovat každý. Školení tak zabralo minimum času a obsluha se velmi aktivně zapojovala.

Pokud vás někdy cesty zavedou k našim sousedům, navštivte Smolenice s majestátním zámkem a najezte se ve Dvoře u sedláka. Držíme palce tradičnímu místu s chutnou kuchyní a obnoveným konceptem. 

A rádi pomůžeme i vám. Ať už potřebujete zrychlit obsluhu, zvýšit obrat nebo vnést řád do každodenních administrativních procesů. Stačí, když nám zanecháte telefonický kontakt.

Dotykačka se zúčastnila také jednoho z předchozích dílů této populární reality show. Podívejte se, jak jsme pomohli restauraci Zlatý mlýn.

Komentáře

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Odeslat