5 kroků, které vám pomohou ke skvělému menu

Menu je vizitkou každého podniku, a proto je důležité, aby bylo tvořené se stejnou láskou jako vaše produkty. Přeci jen je to jedna z prvních věcí, které na zákazníka po příchodu do podniku dělají dojem.

Vzhled a materiál by měl ladit s konceptem podniku

Inspirujte se tím, co sami tvoříte. Je váš podnik odrazem přírody? Zvolte dřevěné desky, které vydrží spoustu let. Fungujete na principu týdenního menu? Místo plastových euro fólií můžete použít desky s klipem, do kterých každý týden vložíte novou nabídku.

Důležité je nezapomenout na ducha podniku, zviditelnit své logo a vizáž přizpůsobit celkovému konceptu a barvám.

Kde brát inspiraci? Zkuste například Pinterest. Do vyhledavače zadejte „restaurant menu ideas“.

Zkuste něco nového a jděte s dobou

Začněte používat objednávkový systém, ve kterém zveřejníte svou nabídku společně s fotografiemi pokrmu a dalšími informacemi. Menu tak lépe zaujme a dostane se k dalším potenciálním zákazníkům.

Oblíbené jsou v dnešní době také QR kódy na stůl, které zvyšují bezpečnost a šetří práci. Vyzkoušejte například Bezkontakní menu od Dotykačky.

Nepodceňujte grafickou stránku menu

V dnešní době je spousta možností, díky kterým může být menu něco více než vytištěný soubor z Wordu. Stačí rozhodit sítě kolem sebe, někdo určitě zná začínajícího grafika, který si rád přivydělá. A pokud máte pro grafiku sami trochu citu, hravě si poradíte v bezplatném online programu Canva. Pak už stačí hotové menu zadat nejbližší tiskárně a máte hotovo.

Projděte čas od času společně se svými zaměstnanci nabídku

Není menu příliš dlouhé a dávají jeho položky smysl? Zákazníci se při procházení příliš dlouhého a obsáhlého menu cítí nerozhodně a nervózně. Více hlav víc ví, proto si přivolejte na pomoc své kolegy. Společně můžete vždy přijít na nějaké vylepšení, změnu či výměnu položek.

Naslouchejte svým zákazníkům

Nebojte se, svých zákazníků se čas od času zeptejte, zda jsou s nabídkou a vizáží menu spokojeni. Získáte cennou zpětnou vazbu, kterou lze ihned aplikovat.

Kde se ptát? Třeba pomocí ankety ve stories na Instagramu. Dotaz můžete položit také prostřednictvím klasického příspěvku na Facebooku, nebo přímým dotazem personálu.

Komentáře

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Odeslat