Potřebujeme více pokladen

Potřebujeme více pokladen do jedné či více provozoven s možností hromadné správy.

Více pokladen
Report tržeb
Analytické nástroje
Vzdálená správa
Skladový systém
Docházkový systém

Jak efektivně využívat více pokladen

1

Sofistikované řešení pro složitější provoz

S Dotykačkou získáte dokonalý přehled a na pár kliknutí budete mít celou síť vašeho podnikání jako na dlani, ať už se jedná o více pokladen v rámci jedné provozovny nebo o pokrytí několika různých poboček.

2

Variabilní skladový systém

Možnost jednoho centrálního skladu pro všechny pokladny nebo neomezené množství unikátních skladů pro každé prodejní místo zvlášť. Hromadné naskladňování, evidence dodavatelů, elektronické dodací listy a jednoduché skladové přesuny vám zajistí přehled nad skladovými zásobami na všech prodejních místech.

3

Podrobné reporty a analýzy

Ve Vzdálené správě uvidíte přehledy tržeb jednotlivých pokladen, počty vydaných účtenek, docházku zaměstnanců, nejprodávanější produkty, zisk a mnoho dalších užitečných grafů, které vám zajistí efektivnější podnikání.

4

Návody zdarma a technická podpora 24/7

Na technickou podporu 221 221 331 můžete volat 24 hodin denně včetně víkendů a svátků. Dotykačka má také propracované a detailní návody, praktická videa v ceně licencí a pravidelná školení pro zákazníky zdarma.

Množství praktických funkcí pro efektivní řízení podnikání

Spolehlivý pokladní systém Dotykačka vám díky mnoha užitečným funkcím zajistí dokonalý přehled nad všemi pokladnami. Pohlídá tržby, sklady, zákazníky, zaměstnance i dodavatele, usnadní přijímání rezervací i objednávek, pomůže vám optimalizovat náklady a zajistí efektivnější řízení podniku pro vyšší zisk.

Pokladní systémy
od Dotykačky

Spolehlivý partner pro efektivní podnikání a vyšší zisky.

Jak pomáhá Dotykačka s efektivním řízením podnikání?

Více pokladen v rámci jedné provozovny

Když jsme si pořizovali pokladní systém do Velkého sálu Lucerny, hlavním kritériem pro výběr byla spolehlivost, jednoduchost a rychlost celého systému, který musí během akce v krátkém čase bez problémů odbavit stovky až tisíce návštěvníků. Dotykačka úspěšně vyvrátila obavy z dlouhých front a zbytečného zdržování. Dosud jsme nezaznamenali větší technické potíže, které by ohrozily provoz nějaké akce. 

V celé budově je umístěno celkem 17 pokladen – 11 pevných, které jsou po dvojicích rozmístěné na hlavních barech a ve výčepu a 6 mobilních pro obsluhu mezi diváky na nápojových vozících. Oceňujeme možnost vzdálené správy, kterou využíváme pro nastavení nových produktů, pro jejich úpravu a synchronizaci s ostatními pokladnami. Používáme sofistikované dělení kategorií a položek, jelikož nabízený sortiment se na jednotlivých prodejních místech liší. Přínosem jsou také pravidelná školení. Dotykačku můžeme určitě doporučit.

Tomáš Vodrážka, provozní Velký sál Lucerny

Zvažujete pořízení nové pokladny?

Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby. Tato pokladna Vám umožní dokonalou evidenci skladu, objednávky do kuchyně i na bar a tisk pokladních účtenek. Samozřejmostí je evidence zákazníků, zaměstnanců a dodavatelů. Ubytovací zařízení využijí přehledný rezervační systém a gastro provozovny a maloobchody objednávkový systém. Pokladna funguje i bez internetu a zprovozníte ji do 15 minut.

Často kladené otázky

Především v menších provozech jako jsou například kadeřnice, kosmetičky, fitness trenéři, masérská studia, lektoři nebo autoopraváři. U těchto a mnoha dalších oborů je typické, že více podnikatelů užívá společnou provozovnu.

Pokud trávíte pracovní dobu na nohou nebo u zákazníka, bude pro vás vhodným řešením Dotykačka MOBILNÍ se zabudovanou tiskárnou. Jestli dáváte přednost klasické stabilní pokladně, kterou můžete postavit na stůl či do většího stánku, vybrat si můžete například  Dotykačku UNIVERZÁLNÍ a Dokačku KOMPLETNÍ.

V případě, že vám nefunguje pokladna nebo máte problém s aplikací, využijte nejrychlejší cestu, kterou je online vyřízení reklamace přes stránky technické podpory – záložka Založit reklamaci v horní části stránky. Zde zadejte prostřednictvím reklamačního formuláře váš problém k řešení. Po celou dobu reklamace zboží lze využít zapůjčení náhradního zařízení zdarma.

V případě technických problémů lze kdykoliv využít naši nonstop technickou podporu. Pomoci vám také mohou podrobné textové a video manuály.