





25 000
UŽIVATELŮ
25 000
UŽIVATELŮ
Spropitné je ošemetná záležitost a panuje všeobecný omyl, že hlavně při bezhotovostních platbách o něj podniky snadno přicházejí. Opak je pravdou. Zákazníci platící kartou spropitné dávají, a dokonce vyšší než při platbě v hotovosti. Podle našeho průzkumu se pohybuje mezi 5-8 % tržeb, což je nadprůměrná hodnota.
Funkce Chytré spropitné umožní zákazníkům udělit dýško jediným ťuknutím na obrazovce platebního terminálu. A pokud obdržíte spropitné v hotovosti, můžete ho snadno zadat do pokladny.
Informace o spropitném se neukáže na účtence, report v pokladně vám ale nabídne užitečné informace o jeho celkové výši, včetně rozdělení na jednotlivé směny nebo dokonce konkrétní zaměstnance.
Péče o zákazníky je u nás na prvním místě
Aby se vám s Dotykačkou dobře pracovalo a využili jste její funkce na maximum, připravili jsme pro vás rozsáhlý online manuál s podrobnými návody a ukázkami. K dispozici máte také portál zákaznické podpory, Youtube kanál nadupaný praktickými videi nebo pravidelná školení, která jsou pro naše zákazníky zcela zdarma.
Technická podpora 24/7 zdarma
Naši specialisté jsou tu pro vás nonstop a vždy vám ochotně poradí a pomohou se správným nastavením. Můžete volat nebo psát ve dne v noci, o víkendech i státních svátcích. V případě, že budete chtít pomoct s instalací nebo zaškolením personálu, můžete si objednat také zpoplatněný výjezd technika až k vám na provozovnu.
Kompletní řešení od jednoho dodavatele
Získáte cenově výhodné řešení pokladny a platebního terminálu od jediného dodavatele. Čím vyšší budete mít obrat na terminálu, tím větší slevu vám dáme na licenci Dotykačka. Můžete tak ušetřit až 4 320 Kč ročně. A s vyšším typem licence se vám navíc sníží výše transakčních poplatků. Vyřízení je jednoduché a s nastavením vám rádi pomůžeme.
Dokonalý přehled kdykoliv a odkudkoliv
Vzdálená správa vám ukáže celé podnikání jako na dlani, v pohodlí domova nebo klidně z pláže, z mobilu, tabletu nebo počítače. V reálném čase zobrazí přehled tržeb, stav skladu nebo docházku zaměstnanců. Umožní vzdáleně provádět veškerá nastavení, hromadné naskladnění, inventuru nebo kompletní analýzu prodejů a ziskovosti.
„Pokladna od Dotykačky má řadu vychytávek, které nám hodně zjednodušují práci.“
„Dotykačka nám vyhovuje ve všech směrech a i proto jsme si jí na začátku vybrali.“
Kateřina Smejkalová
Pilot Cafe
„Propojení s platebním terminálem je naprosto bezproblémové a přijímat karty se nám rozhodně vyplácí“
Miloslav Picmaus
Bio Letná
V ČR aktuálně neexistuje žádný právní předpis, který by určoval, jak s přijatým spropitným zacházet. Může si ho nechat jak majitel restaurace, tak např. číšník. Finanční správa na dýško pohlíží jako na „dar poskytnutý v souvislosti s příjmem z podnikání nebo z příjmů ze závislé činnosti“, a proto ho musí zdanit ten, kdo si ho reálně ponechá.
Pokud zůstává majiteli restaurace, musí ho zahrnout do daňového přiznání. OSVČ odvede daň ve výši 15 %, u právnické osoby je to 19 %. Půjde-li dýško zaměstnancům, navýší se jim o tuto částku hrubá mzda, z níž se odvede daň ve výši 15 %.
Pokud se jedná o dobrovolnou platbu ze strany zákazníka, nevstupuje spropitné do základu daně z přidané hodnoty. Jedná-li se o předem domluvenou platbu, např. za tzv. couvert, který musí být uvedený v jídelním lístku, musíte přijaté dýško zahrnout do základu DPH.
Report spropitného najdete přímo v pokladně. Můžete ho filtrovat za vámi vybrané období nebo směnu a rozdělit ho podle použitých platebních metod i jednotlivých zaměstnanců. Získáte tak dokonalý přehled o výši uděleného spropitného.
Jednoduše. Díky funkci Chytré spropitné si na obrazovce terminálu nastavíte volbu spropitného v procentech nebo zadáním vlastní částky. Všechny pokyny pro zákazníka jsou intuitivní a při platbě kartou přímo motivují k udělení dýška. Odmítne jen málokdo.