Nápaditý interiér restaurace v košickém nákupním centru Optima nestačil k tomu, aby oslovil kolemjdoucí. Majitel Wasim Zahra, který restauraci nedávno odkoupil, si lámal hlavu nad tím, jak se vypořádat s prázdnými stoly, rozhádaným personálem a nefungující pokladnou. Na pomoc si přizval šéfkuchaře Martina Nováka, který v pořadu Na nože pomáhá oživit neúspěšné restaurace a ruku k dílu přiložila i Dotykačka.
Nefunkční pokladna a nervózní personál k pohodě zákazníků nepřispívají
Hosté dnes nechodí do restaurace jen za dobrým jídlem a pitím. Hledají pohodové místo s příjemnou atmosférou, usměvavým personálem a celkový dojem výrazně ovlivňuje také rychlost servisu a kvalita jeho provedení. Když však nefunguje úplný základ, problémy jsou na obzoru. Zasekávající se pokladna přiváděla obsluhu k šílenství a pokaždé, když systém spadl, zoufale volali majitele na pomoc. Wasim si dokonce postěžoval, že téměř 2000 historických uživatelů se umí stále dostat do systému a sledovat jejich objednávky.
Ostřílený šéfkuchař Martin Novák se ale nenechal zaskočit. Přišel s novým a jedinečným konceptem restaurace a po výborné zkušenosti z předchozích dílů, kdy potřeboval vnést do provozů přehled a řád, se opět obrátil na Dotykačku.
Dotykačka přispěla k transformaci celého podniku
Martin se při přivítání týmu Dotykačka vyjádřil jasně. Expert na gastronomii, jako je on, chápe, že spojení s moderním pokladním řešením pomáhá změnit osud restaurace k lepšímu.
Potřebuji spolehlivý systém, protože když to zítra u večeře bouchne, asi si vyškubu vlasy. Chci, aby to od vás bylo takové, jak jsem zvyklý – tip ťop, dobře?
Dotykačka se osvědčila jako komplexní řešení a její intuitivní ovládání se obsluha zvládla naučit expresně rychle. Už při zátěžové večeři posílali s Mobilním číšníkem přání hostů od stolu přímo do kuchyně, čímž podstatně zrychlili servis a vyhnuli se chybám v objednávkách. Díky chytré funkci řazení chodů měli kuchaři perfektní přehled o tom, jaké jídlo a v jakém pořadí mají připravovat. Odbavení zákazníků a jejich celková spokojenost tak byly na vysoké úrovni.
Dříve používali 2 pokladny. Ty Dotykačka hravě nahradila jedinou 15“ pokladnou. Obsluha k tomu aktivně využívá objednávání přes Mobilního číšníka s platebními službami – jedno zařízení které objednávku přijme, odešle do kuchyně, vystaví účtenku a akceptuje platbu kartou.
Nebýt Martina a jeho rázného přístupu, Wasim by se ke změně tak rychle neodhodlal. Nečekejte, až se věci pokazí. Využijte konzultace a zjistěte, s čím vám Dotykačka umí pomoci.