Uzavřená fitcentra – Zvedněte své zákazníky z gauče

Máte pozastavený chod fitcentra a všichni vaši zákazníci musí být doma? Jistě nechcete, aby se vám zpomalil rozvoj podniku a také zaměstnaných pracovníků. Sportovně aktivní zákazníci, kteří rádi cvičí ve vaší posilovně či na sálových lekcích by zase uvítali pomoc s tím, jak žít zdravě a hýbat se z prostředí svého domova. A právě vy můžete návštěvníkům nabídnout ty správné možnosti a fitcentrum rozpohybovat, i když je dočasně uzavřeno. Jak na to?

  • Nabízejte sálové lekce v online podobě. Domluvte se s vašimi lektorkami a předtočte, nebo živě vysílejte své běžné cvičební lekce. Umístit je můžete na jakékoliv sociální sítě a je jen na vás, zda je necháte volně přístupné širokému okolí, nebo je uzavřete pouze pro své zákazníky. Po proběhlé lekci zajisté obdržíte zpětnou vazbu a tím udržíte a navážete kontakt. Na své webové stránky či sociální sítě můžete vložit odkaz pro dobrovolný příspěvek za provedenou lekci.
  • Prodávejte fitness produkty nebo pronajímejte pomůcky ke cvičení. Můžete nabízet produkty z vašeho skladu – proteiny, nápoje, vitamíny nebo třeba doplňky stravy. Zákazníci si zboží objednají a vyzvednou osobně. Svojí nabídku můžete vložit například na portál Vyzvednisi.cz a celý proces prodeje propojit s vaší Dotykačkou. Nenechte jen tak ležet cvičební pomůcky, nabídněte je za přátelskou cenu k pronájmu do doby, než budete moci znovu otevřít.
  • Zapojte své zaměstnance a vymyslete spolu, jak můžete na základě vašich znalostí naučit své zákazníky něco nového o zdravém životním stylu. Natočte poučné video o stravování, fungování těla a svalů nebo o správném nastavení mysli. Napište zajímavý článek na téma sport, každý den přidejte na sociální sítě sportovní fotografii s motivačním popiskem. Můžete také inspirovat zdravými recepty. Možností je opravdu mnoho a fantazii se meze nekladou.
  • Vytvořte sportovní výzvu. Opět společně se zaměstnanci vymyslete cvičební plán například na jeden měsíc. Plán bude obsahovat týdenní cvičení, které přidáte na sociální sítě a zákaznici poté mohou na základě svých fotografií či videí sdílet své pokroky s ostatními. Na konci výzvy můžete vybrat vítěze, kterému se nejvíce dařilo a obdarovat ho například slevou z permanentky či vašimi fitness produkty. Je to jen na vás.

Ať už si vyberete jakýkoliv postup, nezapomeňte se zákazníky komunikovat a podporovat je v dodržování zdravého životního stylu. A až se vaše fitcentrum opět otevře, budou to právě oni, kdo vám ho pomohou zase rozpohybovat.

Diskuze

Odeslat