Uget

Správa dodavatelů na jednom místě.

Rychlé objednání
Automatické naskladnění
Přehled stavu objednávky
Online komunikace
Historie objednávek
Snížení administrativy

Proč využít Uget

1

Rychlejší naskladnění

Přijaté zboží se automaticky propíše do skladů a pokladny. Zbavíte se tak ručního propisování kusu po kusu.

2

Pořádek a řád

Vždy budete vědět, kolik toho ve skladu máte, co chybí a jaké zboží právě dorazilo.

3

Šetření času

Na pár kliků vytvoříte novou objednávku, kterou pak můžete pokaždé opakovat.

4

Lepší komunikace

S dodavatelem můžete vést online konverzaci, díky které budete na stejné vlně.

Perfektní komunikace mezi podnikem a dodavatelem

S Uget bude ve vaší vzájemné komunikaci přehled a řád. Své objednávky budete mít na jednom místě a zbavíte se zbytečné administrativy.

Objednávací systém Uget

Plně integrováno s pokladnami Dotykačka.

Jak funguje Uget v praxi?

Na pár kliknutí v systému najdete své oblíbené produkty, nebo si vyberete předchozí nákup a provedete ho opětovně. Pokud budete chtít objednat úplně nové zboží, jednoduše si ho do objednávky sami doplníte. Výhodou je také rychlé a automatické naskladnění z dodacího listu přímo do Dotykačky. Kdykoliv můžete začít vést online konverzaci s vaším dodavatelem, kdy se můžete informovat o aktuálních nabídkách, akcích a dalším.

Zvažujete pořízení nové pokladny?

Dotykačka KOMPLETNÍ 15,6″ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby. Tato pokladna Vám umožní dokonalou evidenci skladu, objednávky do kuchyně i na bar a tisk pokladních účtenek. Samozřejmostí je evidence zákazníků, zaměstnanců a dodavatelů. Ubytovací zařízení využijí přehledný rezervační systém a gastro provozovny a maloobchody objednávkový systém. Pokladna funguje i bez internetu a zprovozníte ji do 15 minut.