1
Rychlejší naskladnění
Přijaté zboží se automaticky propíše do Skladového systému a do pokladny. Zbavíte se tak ručního propisování kus po kuse, ušetříte mnoho času a eliminujete možné chyby.
2
Dokonalý přehled
Vždy budete přesně vědět, kolik čeho ve skladu máte, co vám chybí a jaké zboží právě dorazilo. Vaše objednávky tak budou efektivní a přesné.
3
Úspora času
Na pár kliknutí vytvoříte novou objednávku, kterou pak můžete pokaždé opakovat nebo libovolně upravovat a měnit.
4
Efektivní komunikace
S dodavatelem můžete vést online konverzaci a efektivněji se tak domlouvat na případných změnách.
Perfektní komunikace mezi podnikem a dodavatelem
Uget je česká online platforma propojující podniky s jejich dodavateli, která vznikla v roce 2019 a od té doby navázala spolupráci s více než 300 různými dodavateli. Software je vyvinut nejen pro gastro podniky, ale také pro odvětví jako jsou pekárny, menší hotely, maloobchody a další provozovny a řetězce.