Pokladní systém pro hotely

Pokud provozujete menší či středně velký hotel nebo podobné ubytovací zařízení, pokladní systém Dotykačka vám pomůže podnikat efektivněji a s přehledem. Pokud je součástí vašeho zařízení také restaurace či bar, oceníte funkce jako nastavení mapy stolů, parkování účtů, happy hours, take away, přehled tržeb, řízení skladových zásob a vzdálený přístup do aplikace odkudkoliv. Můžete také využít věrnostní program a pomocí věrnostních karet odměnit hosty, kteří se k vám pravidelně vracejí. Pokladní systém Dotykačka je spolehlivý a jednoduše ovladatelný. Eviduje prodej každého jídla a nápoje, zákazníky a dodavatele. Umí hromadně naskladnit tisíce položek a provádět inventury.

Díky své intuitivnosti a široké škále praktických funcí zefektivní vaše podnikání v jedné nebo více provozovnách.

rezervační systém dotykačkaZahoďte rezervační knihu - zrychlete a usnadněte přijímání rezervací díky on-line rezervačnímu systému mobilní číšník dotykačkaUlehčete práci obsluze - pokud máte restauraci, přijímejte objednávky přímo u stolů pomocí mobilního číšníka. Ušetříte čas a kroky.
Odměňte zákhappy hours dotykačkaazníky za věrnost - pomocí bonusového programu, happy hours či slevy na konkrétní produkty.  parkování účtů, dotykačkaÚčtujte na stůl či pokoj - přiřaďte objednávku ke konkrétnímu stolu, pokoji či sálu pomocí parkování účtů
platební terminál dotykačkaPřijímejte všechny typy plateb - včetně šeků, stravenek, voucherů, karet. Navíc s výhodným platebním terminálem dárkové poukazy dotykačkaPřilákejte další zákazníky - nabídněte svým zákazníkům kromě zboží a služeb také dárkové poukazy, přes které získáte zákazníky další.
grafické přehledy dotykačkaSledujte, kolik vyděláváte - zjistěte v grafických přehledech, na čem a kolik vaše provozovna vydělává či naopak.  propojení přes api, dotykačkaRozšiřte nabízené služby - propojte se přes API s partnery a nabídněte roznáškovou službu nebo prodeje přes e-shop.

 

  Chci koupit EET pokladní systém se slevou 30 %    Chci si sjednat nezávaznou schůzku u nás   

Pokladní systém Dotykačka spolehlivě elektronicky eviduje tržby - EET a splňuje GDPR.

Dotykačka je podle nezávislého hodnocení Nejlepší EET pokladna 2017.

EET pokladny za nejlepší ceny na trhu! Platí do vyprodání zásob.

Jednoduché a cenově dostupné řešení EET pro malé živnostníky a OSVČ.

Prodáváte jen v sezóně? Nekupujte EET pokladnu! Levně si ji půjčte.

Neplaťte, když pokladnu nevyužíváte. A opět začněte, až přijde sezóna.

Máme tisíce spokojených zákazníků. Přečtěte si jejich hodnocení.

Poskládejte si řešení ve 3 krocích

1. KROKVyberte hardware

Zvýhodněné pokladní sady pro vaše podnikání připravené na EET

2. KROKZvolte délku licence

Objednáním aplikace Dotykačka na 3 roky ušetříte 30 %.

Dostupné jen pro licence SNADNO, NAPLNO a NEOMEZENĚ
  Platba na 1 měsíc
Dostupné jen pro licenci SNADNO, NAPLNO a NEOMEZENĚ
  Platba na 1 rok
Ušetříte 10 %
Dostupné jen pro licenci SNADNO, NAPLNO a NEOMEZENĚ
  Platba na 2 roky
Ušetříte 20 %
Dostupné jen pro licenci SNADNO, NAPLNO a NEOMEZENĚ
  Nejprodávanější
  Platba na 3 roky
Ušetříte 30 %

3. KROKZvolte typ licence

Varianty licencí Dotykačka (měsíční ceny licencí jsou uvedeny bez DPH se slevou 30 % při objednávce na 3 roky).

Při objednání placené licence získáte následující výhody

Funkce pokladního systému pro Hotely

Vzdálená správa

Vzdálená správa vám poskytuje možnost trvalého dohledu nad provozem pokladen a vašich tržbách v reálném čase a další informace důležité pro vaše efektivní podnikání. Vzdálená správa je jednoduchá a přehledná webová aplikace, která zajišťuje pravidelné zálohování dat i pokročilou správu celého systému. Data a změny v každé pokladně jsou v ní automaticky synchronizovány. Vždy tak máte k dispozici aktuální informace ve všech zařízeních, a to i v případě pořízení nové pokladny nebo její výměny. Prohlédněte si množství informací, které vám aplikace vzdálená správa poskytne prostřednictvím počítače, tabletu nebo chytrého telefonu.

Vzdálená správa
Řízení skladových zásob

Řízení skladových zásob

Funkce: Aplikace Sklad je důležitou a nedílnou součástí pokladního systému Dotykačka. Slouží k přehledné evidenci produktů, jejich množství a dodavatelů. V této aplikaci hromadně naskladníte produkty a přiřadíte dodavatele, nastavíte správu jednoho či více skladů, provedete inventuru, zobrazíte skladové pohyby a vytvoříte řadu přehledných reportů: transakcí, inventur a naskladnění. Projděte si detailní návody skladové aplikace.

Pokročilé nastavení aplikace

Dotykačka umožňuje flexibilní nastavení řady funkcí jako nastavení EET, nastavení daňových sazeb DPH, nastavení zobrazení položek dotykové pokladny, různých práv uživatelů, bezpečnostní nastavení, nastavení synchronizace se vzdálenou správou, vytváření lokálních záloh a import dat. Dále nastavení globálních slevových skupin, možnosti plateb a nastavení typů platby zobrazených v platebním dialogu, změny výchozího skladu, pokladní zásuvky a další pokročilá nastavení. Prohlédněte si množství pokročilých funkcí.

Pokročilé nastavení aplikace

Naši spokojení zákazníci

Domluvit schůzku
Jaká fáze EET se Vás týká?

Informaci obdržíte obratem do Vašeho e-mailu.