Chceš se stát součástí firmy, kde tě nechají ukázat co v tobě je? Umíš analyzovat data a na jejich základech se nebojíš rozhodnout o dalším postupu? Rád/a se o své zkušenosti podělíš s kolegy a nebojíš se odpovědnosti za sebe, za tým? Tak pojď pracovat k nám.
Jak si tě představujeme?
- Minimálně 4 roky praxe v oblasti on-line marketingu, ten je pro nás MUST
- S oblibou se rozhoduješ na základě dat, ale umíš myslet i “out of the box”
- Rozumíš si s analytikou online kampaní (naplánovat, spustit, vyhodnotit)
- Orientuješ se v nástrojích Online Advertising, PPC, Online Marketing, Google Ads, Sklik, Facebook BM
- Máš zkušenost v oblasti SAAS a B2B, víš jak stavět a řídit web (nice to have, není podmínkou)
- S angličtinou si hlavu nelámeš
- Hodně ti pomůže zkušenost z agentur, nebo z obdobné role na „klientské“ straně
Tvým úkolem bude
- Pomoc s řízením MKT napříč několika společnostmi, trhy a produkty
- Spoluvedení online kampaně (2-3 země, 2 produkty) Analyzování dat a určování následujících postupů
- Koordinace spolupracujících agentur
- Spolupracovat s týmem skvělých lidí, rozvíjet juniorní kolegy
- Podílet se na strategických rozhodnutích
Těšit se můžeš na
- Možnosti podílet se na rozvoji jedničky na trhu v oblasti pokladních systémů ve střední Evropě
- Prostor pro profesní růst
- Prostor pro vlastní inovace a nápady
- Flexibilní pracovní dobu a možnost částečného Home office
- Neformální prostředí a přátelskou firemní kulturu
- Spolupráci na IČO/HPP