Leader zákaznické péče (Praha)

Věříš, že spokojenost zákazníků je základem dlouhodobého úspěchu podnikání? Tak to vidíme stejně. Jako vedoucí poskytovatel pokladních systémů s platebními službami vnímáme spokojenost zákazníků jako náš závazek. Nyní hledáme do manažerského týmu novou parťačku nebo parťáka, který nám pomůže se dál posouvat a z našich 15 000 spokojených zákazníků udělat nadšené zastánce našich služeb a produktů.

Jestli tě baví přemýšlet a hledat řešení, jak pomocí moderních technologií zlepšovat svět malého a středního podnikání, nebojíš se vést menší tým a máš skutečný zájem na zlepšování zákaznické spokojenosti, je tento inzerát pro tebe a prostudování následujících řádků pro tebe nebude ztráta času.

Co Tě na pozici čeká?
  • Odpovědnost za zvyšování spokojenosti zákazníků, retence, zavádění nových služeb stávajícím zákazníkům,
  • aktivní komunikace se zákazníky pro získávání zpětné vazby a námětů na zlepšení našich služeb i produktů,
  • nastavování a provádění měření spokojenosti zákazníků,
  • řízení segmentace zákaznické báze a její průběžné udržování (ve spolupráci s obchodním oddělením, marketingem a datovým týmem),
  • úzká spolupráce a komunikace s kolegy a kolegyněmi napříč odděleními a firmami skupiny,
  • koordinace zákaznické péče na trzích v ČR, PL a SK.
Co od Tebe očekáváme?
  • Schopnost dobře komunikovat – osobně, písemně i telefonicky,
  • emoční inteligenci a především empatii – budeš potřebovat umět se vžít do role zákazníka, jindy zase do Dotykačky a svých kolegů, a dokázat pochopit jejich úhel pohledu, potřeby a motivace,
  • odvahu hledat a zkoušet nové cesty a přístupy,
  • analytický přístup – zvládáš dojmy přetvářet na pojmy,
  • umíš pracovat s daty – procenta, populace, výběr, průměr, medián, pravděpodobnost, rozdělení pro tebe nejsou cizí slova,
  • dovedeš prezentovat výsledky a návrhy,
  • kromě češtiny zvládáš komunikaci i v angličtině.
Výhodou pro Tebe může být:
  • Zkušenost z gastro oblasti,
  • znalost B2B (malé a střední firmy),
  • zvládání některého dalšího jazyka (např. polština, slovenština, vietnamština, …).
Co Ti můžeme nabídnout my?
  • Práci, kde Tvůj čas a úsilí bude dávat smysl,
  • partu lidí, kteří spolu rádi pracují,
  • podíl na rozvoji a úspěchu rostoucí technologické firmy,
  • prostor pro vlastní inovace a nápady,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • neformální pracovní prostředí a velmi přátelskou atmosféru.

A na závěr pár slov jak to v Dotykačce chodí. Jsme pokorní, nesnědli jsme všechnu vtipnou kaši a nemáme patent na rozum, proto rádi spolupracujeme s různými lidmi a oceňujeme přínos každého v týmu. Neděláme vnitrofiremní politiku, vážíme si našeho času i času ostatních, neřešíme malichernosti. Nebojíme se udělat chybu, ale nevyhýbáme se zodpovědnosti. Když přijdou těžší chvíle, tak nehledáme pravdu ani viníky, ale řešení a cestu dál.

Pokud ti tohle dává smysl, moc rádi se s tebou potkáme!

Mám zájem