Dokážeš si věci správně zorganizovat a nastavit jim priority? Pouštíš se do všeho s nadšením a úsměvem, a dotahuješ věci do konce? Hledáme novou posilu, která nám bude pomáhat s chodem naší kanceláře v Praze.
Co tě u nás čeká?
- Zajímavá a různorodá práce spojená se zajištěním chodu kanceláře.
- Součástí Tvých denních aktivit bude běžná kancelářská činnost (odpovídat na e-maily, skenovat, kopírovat, koordinovat obsazení zasedacích místností),
- chystat odchozí a zpracovávat příchozí poštu, zajišťovat kancelářské vybavení,
- budeš podporou pro naše finanční oddělení (pomůžeš se zadáváním a účtováním faktur, postaráš se o pokladnu,..),
- čekají Tě další administrativní ad hoc úkoly (firemní dokumenty, interní nákupy, pomoc s organizací různých firemních akcí apod.),
- svěříme Ti firemní vozový park,
- vizitkou Tvé práce bude hladce fungující kancelář a spokojení kolegové.
Koho hledáme?
- Komunikativního člověka s reprezentativním vystupováním a úsměvem,
- který dobře ovládá MS Office (Word, Excel, PowerPoint), znalost práce s Google dokumenty výhodou.
- Pečlivou, spolehlivou a všímavou osobu, která dokáže pracovat samostatně, ale pro tým.
- Někoho, kdo má velmi dobrou znalost češtiny a komunikativní angličtinu,
- vlastní řidičský průkaz B a je aktivním řidičem.
Co u nás získáš?
- Práci na plný úvazek v přátelském a neformálním pracovním prostředí,
- možnost dalšího pracovního růstu,
- zajímavé půlroční bonusy,
- příspěvek na stravování,
- 3 dny zdravotního volna,
- pojištění odpovědnosti,
- Multisportku a spoustu dalšího.