Asistentka Back Office (Praha)

Dokážeš si věci správně zorganizovat a nastavit jim priority? Pouštíš se do všeho s nadšením a úsměvem, a dotahuješ věci do konce? Hledáme novou posilu, která nám bude pomáhat s chodem naší kanceláře v Praze.

Co tě u nás čeká?
  • Zajímavá a různorodá práce spojená se zajištěním chodu kanceláře.
  • Součástí Tvých denních aktivit bude běžná kancelářská činnost (odpovídat na e-maily, skenovat, kopírovat, koordinovat obsazení zasedacích místností),
  • chystat odchozí a zpracovávat příchozí poštu, zajišťovat kancelářské vybavení,
  • budeš podporou pro naše finanční oddělení (pomůžeš se zadáváním a účtováním faktur, postaráš se o pokladnu,..),
  • čekají Tě další administrativní ad hoc úkoly (firemní dokumenty, interní nákupy, pomoc s organizací různých firemních akcí apod.),
  • svěříme Ti firemní vozový park,
  • vizitkou Tvé práce bude hladce fungující kancelář a spokojení kolegové.
Koho hledáme?
  • Komunikativního člověka s reprezentativním vystupováním a úsměvem,
  • který dobře ovládá MS Office (Word, Excel, PowerPoint), znalost práce s Google dokumenty výhodou.
  • Pečlivou, spolehlivou a všímavou osobu, která dokáže pracovat samostatně, ale pro tým.
  • Někoho, kdo má velmi dobrou znalost češtiny a komunikativní angličtinu,
  • vlastní řidičský průkaz B a je aktivním řidičem.
Co u nás získáš?
  • Práci na plný úvazek v přátelském a neformálním pracovním prostředí,
  • možnost dalšího pracovního růstu,
  • zajímavé půlroční bonusy,
  • příspěvek na stravování,
  • 3 dny zdravotního volna,
  • pojištění odpovědnosti,
  • Multisportku a spoustu dalšího.

Mám zájem