Prohlédněte si praktické funkce EET pokladen Dotykačka

Pro rychlé používání pokladny v praxi jsou důležité maličkosti jako například velikost tlačítek a jejich počet na displeji, přehledné dlaždicové menu pro rychlé ovládání pokladny a minimální počet ťuknutí pro vytištění účtenky. Pro efektivní řízení obchodu nebo restaurace naopak oceníte přehledy prodejů jednotlivých zaměstnanců, inventury a přehled skladových zásob. Prohlédněte si detailněji níže vybrané funkce aplikace Dotykačka nebo se podívejte na výčet všech funkcí.

Dotykačka

Telefonní asistent

Telefonní asistent je jednoduchá aplikace, která ve spolupráci s Dotykačkou usnadňuje obsluze telefonické objednávky zákazníků. Důležitou podmínkou pro správné fungování asistenta jsou zákaznické účty s vyplněnými telefonními čísly.

Jakmile zákazník zavolá, objeví se v Dotykačce dialog s příchozím hovorem a po odsouhlasení se automaticky vybere účet zákazníka se shodným telefonním číslem. Obsluha nyní může na tento zákaznický účet rovnou účtovat objednávané položky.

Aplikaci Telefonní asistent nainstalujete na svůj chytrý telefon, na kterém přijímáte objednávky od zákazníků. Asistent komunikuje s dotykovou pokladnou prostřednictvím internetového připojení a využívá rozhraní API.

Zpět na výběr funkcí
Prodej
Název prodejní položky
Zvolit název
Vybrat z katalogu