A k čemu je teď pokladní systém dobrý?

To je je jedna z nejčastějších otázek, která se objevuje na sociálních sítích. Následují další, jako např. “Proč bych měl mít pokladnu, když je EET zrušené?” nebo “Na co je mi pokladní systém, když mám zavřenou hospodu?” Pojďme si společně vyvrátit zažité mýty a ukázat si, proč je pokladní systém důležitý a jak vám i nyní může pomoci.

Omyl č. 1: Pokladna = EET


Kvalitní pokladní systém je především jednoduchý a spolehlivý nástroj, který vám zjednoduší každodenní administrativu, usnadní práci a ušetří čas. Je to prostě partner, na kterého se můžete vždy spolehnout. Evidence tržeb je jednoduchá funkce, kterou lze v Dotykačce na pár kliknutí vypnout. Je to pouze jedna z mnoha funkcí, nikoliv stavební kámen nebo hlavní důvod, proč si pokladnu pořídit. Funguje to stejně, jako např. účet v bance nebo programový balíček v televizi. Ze široké nabídky nejrůznějších funkcí si zvolíte ty, které jsou pro vás vhodné a ostatní jednoduše vypnete. Nepřestanete přece používat televizi jen proto, že jeden program už nepotřebujete. 

A jaké funkce tedy můžete nyní používat?

Omyl č. 2: Zavřená provozovna = tržby 0 Kč


Vláda sice omezila, resp. zakázala přítomnost zákazníků v některých provozovnách, jako jsou např. stravovací zařízení, vybrané maloobchody nebo provozovny služeb, vaše zboží a služby však můžete nabízet i nadále online, s možností osobního odběru u výdejního okénka nebo ho přímo dovážet k zákazníkům domů. Právě proto je dobré mít online objednávkový systém a zůstat se svými zákazníky v kontaktu. Ať už jde o hotová jídla a nápoje, oblečení, dárkové předměty, online kurzy jógy, cizích jazyků nebo webináře na různá témata. To vše se dá nabízet online. Mnoho lidí takovou službu skutečně ocení, vám to alespoň částečně vykompenzuje ušlý zisk, ale především se udržíte v povědomí vašich zákazníků, kteří se k vám potom budou rádi vracet, jakmile opatření pominou.

Omyl č. 3: V této době už mi nic nepomůže


Doba je zlá pro všechny, restrikce trvají už příliš dlouho, celková nálada ve společnosti je negativní, lidé jsou už velmi unavení a nespokojení. Nepropadejte ale beznaději. Ač se to nyní může zdát nepravděpodobné, tato situace je pouze dočasná. Je potřeba zvidilňovat nabídků a být v kontaktu se stávajícími zákazníky i nyní, když si u vás nemohou nakoupit osobně nebo pouze přes okénko. Pomůže vám k tomu např. propagace na sociálních sítích, dobré webové stránky, online objednávkový systém nebo náš blog, ve kterém najdete spoustu užitečných rad a návodů.

A pokud vás vládní restrikce zasáhly natolik, že jste byli nuceni svoji provozovnu zcela uzavřít, pak máte nárok na kompenzace pro OSVČ.

Diskuze

Odeslat